Cel studiów:

Zdobycie umiejętności, diagnozowania, organizowania, planowania pracy i działań pedagogicznych z dziećmi i młodzieżą przewlekle chorą, z niepełnosprawnością ruchową w jednostkach: oświatowych, oświatowych zorganizowanych w podmiotach leczniczych, w podmiotach opieki społecznej. Zdobycie umiejętności organizowania systemów wsparcia psychospołecznego dla dzieci i ich rodzin. Zdobycie umiejętności komunikowania się z dzieckiem i jego bliskimi na każdym etapie choroby. Studia umożliwiają zdobycie umiejętności do prowadzenia zajęć w przedszkolach, szkołach zorganizowanych w podmiotach leczniczych, szkołach sanatoryjnych, szkołach przyszpitalnych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, oddziałach opieki paliatywnej i hospicyjnej, placówkach opieki społecznej, domach dziennego pobytu.

Celem studiów jest wyposażenie Słuchaczy w wiedzę i umiejętności z zakresu opieki i wychowania, a także podstaw diagnozowania i oddziaływań terapeutycznych podczas pracy z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi.

Podstawa prawna studiów:

  • rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowujących do wykonywania zawodu nauczyciela;
  • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli;
  • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznych w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

Warunki i tryb rekrutacji:
Studia przeznaczone są dla absolwentów studiów wyższych I i II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym.

 

Czas trwania studiów:
Studia trwają 3 semestry.

 

Opłaty:

    • Wpisowe 100 zł

 

Czesne:

  • Czesne za jeden semestr wynosi 1400 zł – dla osób będących pedagogami specjalnymi
  • Czesne za jeden semestr wynosi 1500 zł – dla osób nie będących pedagogami specjalnymi
  • Istnieje możliwość opłaty czesnego w ratach.
  • Opłata za świadectwo 30 zł

propozycja-205

Współpracujemy z: