1. Metody behawioralne w pracy z uczniami. (10 h)
  2. Stosowana Analiza Zachowania w pracy wychowawcy i nauczyciela. (8h)
  3. Elementy terapii Tomatisa – trening słuchowy w pracy z dziećmi i młodzieżą. (10h)
  4. Stymulacja mózgu, mowy i myślenia w pracy nauczycieli i terapeutów. (5h)
  5. Elementy integracji sensorycznej w pracy z uczniami. (5H)
  6. Przygotowanie do nauki czytania i pisania – formy terapeutyczne w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego. (10h)
  7. Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych w procesie poznawczym dzieci i młodzieży.(5h)
  8. Zaburzenia procesów czytania i pisania – praca z uczniem dyslektycznym na wszystkich etapach edukacyjnych. (6h)
  9. Specyficzne zaburzenia szkolne – podłoże i trudności w nabywaniu wiedzy i umiejętności w aspekcie przedmiotów szkolnych. (6h)
  10. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna – indywidualizacja procesów nauczania, oceniania, funkcjonowania rówieśniczego. (6h)
  11. Analiza i interpretacja opinii i orzeczeń. (5h).
  12. Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Diagnoza wielospecjalistyczna w pracy nauczycieli i terapeutów. Monitoring i ewaluacja procesu nauczania i oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych. (10h)
  13. Diagnoza wielospecjalistyczna – jak obiektywnie i sprawnie ją przeprowadzić.
  14. Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne uczniów z uwzględnieniem ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych. (8h)
  15. Działania wychowawcze szkoły – czym jest i jak stworzyć program wychowawczo-profilaktyczny. (10h)
  16. Kształtowanie postaw.(5h)
  17. Program wychowawczy a działania wychowawcze szkoły.(5h)
  18. Wychowanie do wartości – rola i zadania szkoły. (5h)
  19. Zaburzenia komunikacji werbalnej w karierze szkolnej. Metody pomocy uczniowi. (5h)
  20. Afazja – rozpoznawanie trudności, metody komunikacji i pracy edukacyjnej z uczniem z afazją. (8h)
  21. Mutyzm – rozpoznawanie u uczniów zaburzeń płynności mowy i sposoby pracy szkolnej i wychowawczej.(5h)
  22. Praca z uczniami z zaburzeniami komunikacji werbalnej w praktyce szkolnej. (8h)
  23. Zaburzenia zachowania – podłoże, zachowania „trudne”, metody pracy wychowawczej i terapeutycznej. (5h)
  24. Zaburzenia i nieprawidłowości w procesie motywacji uczniów. Metody pracy podnoszące procesy motywacji. (5h)
  25. Rozwiazywanie konfliktów – jak skutecznie się porozumieć.
  26. Manipulacje w komunikacji. Jak je rozpoznać i skutecznie rozwiązać? (6h)
  27. Kryzys w szkole. Metody radzenia sobie z sytuacją kryzysową w placówce?(6h)
  28. Elementy coachingu w rozwoju nauczycieli. Warsztat ćwiczeniowy. (5h)
  29. Trening relaksacyjny. Jak sobie radzić ze stresem i wypaleniem zawodowym? (zajęcia prowadzi wykładowca posiadający uprawnienia do prowadzenia treningu).
  30. Rozwój osobisty nauczycieli – diagnoza potrzeb rozwojowych i zawodowych (6h)

 

Opłata za szkolenie:

  • 10 godzin – 260 zł
  • 8 godzin – 200 zł
  • 5-6 godzin 160 zł

Absolwenci studiów podyplomowych TWP otrzymują 10% zniżki na szkolenia.

 

  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagane)
  4. (wymagane)
  5. (poprawny email wymagany)
  6. Klauzula informacyjna – RODO
  7. Skąd wiesz o naszej szkole
  8. Min. 1 odpowiedź
 

propozycja-205

Współpracujemy z: